تبلیغات
اخبار بازی های جدیدو نقد وبررسی بازی ها- عکس های مربوط به گیم های مختلف - مطالب اردیبهشت 1390
 
اخبار بازی های جدیدو نقد وبررسی بازی ها- عکس های مربوط به گیم های مختلف
Only Game in the world
شنبه 31 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei


Tekken 6 ششمین نسخه از سری بازی های tekken است اگر نسخه این بازی روز دوشنبه مورخ 26 نوامبر 2007 در ژاپن و روز چندین روز بعد به صورت جهانی عرضه شد طبق معمول شرکت Namco-bandai برای از بین بردن هر گونه مشکل در بازی ابدیت هایی را روانه بازار کرد .البته اگر این بازی را با بازی هایی همچون tekken 5 DR و Tekken Tag حساب کنیم این بازی 8 نسخه از سری بازی های tekken است.





نوع مطلب : تردد رسمی سری بازی های Tekken، 
برچسب ها : Tekken 6، بازیTekken 6، پیشنمای بازیTekken 6،
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

Resident Evil: Operation Raccoon City
سازنده: Slant Six Games
ناشر: 
Capcom
کارگردان : 
Adam Bullied
تولید کننده: 
Masachika Kawata
تاریخ انتشار بازی: 
Q4 December 2011
مد های بازی: 
Single-player, Multiplayer, Co-op Multiplayer
پلتفرم های بازی: 
Microsoft Windows, Xbox 360, Playstation 3
به صورت: 
DVD, Blu-ray منتشر می شود.

با سلام طی چند هفته گذشته تغریبا" دوماه پیش خبر هایی از ساخته شدن نسخه جدید از سری بازی های Resident Evil به گوش رسید که در نهایت از سوی شرکت سازنده بازی یعنی شرکت Slant Six Games و از سوی ناشر بازی کمپانی Capcom تایید شد که نسخه جدیدی از سری بازی های RE در دست ساخت است و مراحل پایانی خود را طی می کند و امید است که در زمان مشخص شده منتشر شود و ما هم امیدواریم که در انتشار بازی تاخیری وجود نداشته باشد. بازی جدید که با نام Resident Evil: Operation Raccoon City شناخته می شود در سبک بازی های survival horror سوم شخص منتشر می شود و قابلیت انجام بازی به صورت انلاین برای هر سه پلتفرم را نیز دارد . همان طور که در مقدمه اعلام شد بازی توسط شرکت Sland Six Game (SXG) ساخته می شود و بازی توسط Capcom منتشر خواهد شد این بازی را می توان جهشی در سری بازی های RE دانشت به چند دلیل مختلف اول اینکه بازی توسط SXG ساخته می شود شرکتی که تا جایی که من به یاد دارم در ساخت بازی های در سبک سری RE همکاری با شرکتی نداشته است و باید امیدوار بود که این شرکت ساخت بازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. در حقیقت این بازی را می توان روایتگر داستان میان دو قسمت مختلف بازی یعنی دو قسمت RE2 ,RE3 دانست زیرا دوباره بازی به شهر قدیمی و اصلی خود باز می گردد به Racoon City جایی که ویروس های مرگبار منتشر شده اند. بازی به سال 1998 زمانی که ما بین دو نسخه 2 و 3 این بازی بر می گردد در شهر راکون ویروس T به تازگی به صورت تصادفی؟! به همه جا پخش شده است و مردم را تغییر داده است و انها را به گروهی خون خوار که تنها به فکر خون هستند تبدیل کرده است. هرچند اتفاقاتی که در این بازی می افتد تفصیری مجدد از بازی را برای ما به نمایش می گذارد و به احتمال شما با تصمیمات جدید رو به رو می شوید که در داستان بازی تاثیر خواهد گذاشت. بر اساس همین تفصیر مجدد شما می توانید اتفاقات بازی Residen Evil را تغییر دهید و ان را به نحو دیگری روایت کنید بستگی به عمکرد شما در طی بازی دارد که چه اقداماتی انجام می دهید ایا شخصیت های اصلی را با خود همراه خواهید کرد یا اینکه انها را نابود می کنید تصمیم با شماست!!





نوع مطلب : پیشنمای بازی ها، 
برچسب ها : شکست یا پیروزی/Resident Evil: Operation Raccoon City، Resident Evil: Operation Raccoon City،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

جزئیات Assassin's Creed: Revelation که قرار بود در مجله Game Informer چاپ شود لیک شد.

بر طبق این اطلاعات بیشتر بازی در قسطنطنیه (استانبول) خواهد بود که به چهار ناحیه تقسیم شده است:ناحیه Constantine , ناحیه Beyazid , ناحیه Imperial و ناحیه Galata.

اتزیو در این نسخه بیش از 50 سال سن دارد.او یک ایتم جدید به نام Hookblade (تیغه قلاب) دارد که به وسیله ان سرعت گشت و گذار وی در شهر 30 درصد افزایش میابد. همچنین از این ایتم برای گرفتن دشمنان و کومبو زدن به انها نیز استفاده می شود. سیستم کنترل نیز تغییر یافته است. به صورتی که اگر دکمه دایره یا B را فشار دهید از Hookblade را استفاده خواهید کرد و اگر دکمه مثلث یا Y را فشار دهید از سلاح ها و بمب ها را استفاده خواهید کرد. به نوعی این Hookblade جایگزین Hidden Blade شده است.

همچنین در این نسخه اتزیو میتواند بیش از 300 بمب و سم را تولید کرده و بر روی دشمنان استفاده کند.

Eagle Vision
نیز به Eagle Sense تغییر یافته است. به صورتی که با Eagle Sense می توانید بر روی یک شخصیت تمرکز کرده و بفهمید وی در کجا بوده است و همچنین محل تقریبی جایی را که خواهد رفت را تشخیص دهید. شما میتوانید با کمک Eagle Sense محل گشت یک نگهبان را تشخیص داده و در محل گشت وی تله یا بمبی کار بذارید و بدون درگیری از شر او خلاص شوید!
طرح برج های Borgia نیز تبدیل به یک سیستم جدید شده است و به طرح لانه قاتلین (Assassin's Den) تغییر یافته است.به صورتی که شما در برای کنترل یک ناحیه باید در چندین بار به تمپلار ها حمله کنید. پس از نابودی انها می توانید یک لانه قاتلین برپا کنید. سپس پس از برپا کردن این لانه میتوانید ساختمان ها و بناهای ان ناحیه را بازسازی کنید و نگهبان های ان ناحیه را وادار کنید که با اساسین ها کاری نداشته باشند.البته با افزایش بد نامی(Notoriety) اتزیو ممکن است کنترل این لانه ها از دستتان خارج شود.

اگر تمپلار ها به یکی از این لانه قاتلین حمله کنند شما میتوانید اساسین ها را برای دفاع به انجا بفرستید و یا خود از انجا دفاع کنید.البته اگر مسئول و رییس لانه یک استاد قاتل (Master Assassin) باشد ان لانه هیچوقت به دست تمپلارها نمی افتد.البته انتخاب رییس یک لانه به دست شماست.
ماموریت های فرعی در این نسخه برداشته شده اند و به جای ان سیستم اتفاقات تصادفی (Random Events) وجود دارد. برای مثال ممکن است هنگام قدم زدن در کوچه های استانبول متوجه فردی بشوید که در حال دزدی از یک مغازه است. شما میتوانید به صاحب مغازه کمک کنید که دزد را بگیرد و یا میتوانید به او کمک نکنید.انتخاب با شماست!

یکی از شخصیت های بازی دزموند است که شما او را در یک Animus در یک مکان امن می بینید. در این قسمت از بازی شما میتوانید به حافظه های گمشده دزموند بروید.البته بیشتر گیم پلی این قسمت ها حل پازل است.
تولید کنندگان این بازی از یک تکنولوژی جدید به نام Mocap برای حرکات صورت استفاده کردند. به گفته Game Informer حرکات صورت شخصیت ها در این بازی مانند حرکات صورت شخصیت های بازی L.A. Noire است.

و در اخر باید بگم که باز هم بخش مولتی پلیر در این نسخه وجود دارد. در قسمت مولتی پلیر شما میتوانید یک شخصیت بسازید و اسلحه هایش را انتخاب کنید. همچنین در این نسخه میتوانید Guild های مختلف بوجود بیاورید.

این بازی در نوامبر سال 2011 برای پلتفورم های PC , Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات داده شده میتوان گفت این نسخه , بهترین نسخه سری Assassin's Creed خواهد بود. البته این فقط نظر شخصی است.





نوع مطلب : اخبار بازی ها، 
برچسب ها : اطلاعات جدید از بازی Assassin's Creed: Revelation، Assassin's Creed: Revelation، بازیAssassin's Creed: Revelation،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

گنجاندن و اعمال یک موتور تاثیرگذار جدید برای Fifa 12 یکی از متمم های بزرگ در مجموع این چهار سال محسوب میشود، / به گفته سازندگان استدیو ونکوردر طی مصاحبه با مجله OXM، طراح ارشد بخش گیم پلی بازی جناب Aaron McHardy در رابطه ی با موتور جدید بازی این چنین ادامه داد : " بسیاری از موزلات برای تیم سازنده حل خواهد شد".
" از آنجایی که engine مورد نظر برای کنسولهای نسل بعد بازسازی شده این بزرگترین تحولی است که ما به آن ددست زدیم." 
وی به MAG گفت : " منظورم این است که ما از صفر به بازسازی موتور پرداختیم، به طوری که شما به این تغییر بزرگ نسبت به قبل پی خواهید برد، بطور محض ما از آن موقع در حال شکافتن و ارتقا دادن این قسمت بزرگ از بازی بودیم و این تغییری کلان محسوب می شود."
" این راه حله بسیاری از مشکلات ما در سال جاری است، که دستاوردش برای ما کنترل دقت بهتر و صحیح تر، مومنتوم بهتر، نتایج و پیامدهای واقع گرایانه ترو حل بسیاری از وضعیت هایی که ما تا قبل از این سعی نکرده بودیم به آن بپردازیم، بوده است."
" اکنون ما این بازی را مقابل دیدگان شما افتتاح مکنیم، از این رو شما میتوانید شرایط جدیدی که اعمال شده است و تمام موارد باحال و جذاب را نظاره گر باشید، هچنین این شالوده و پایه ی سازی است که ما آن را در آینده دنبال خواهیم کرد."


EA هنوز به طور رسمی announcement بازی را اعلام نکرده، اما همینطور که معمول است و انتظار میرود باید پاییز منتظر انتشار بازی بازیم.





نوع مطلب : اخبار بازی ها، 
برچسب ها : موتور جدید برای FIFA 12،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

زومه ی کاری خانمی در سایت LinkedIn این موضوع را آشکار کرد که پروژه ی بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 خواهد بود.

،اشاره شده است که ایشون ماه پیش بر روی سینماتیک های In-Game بازی Alan Wake 2 در حال کار بوده است

تاکنون،Remedy هنوز شماره ی دوم بازی تایید نکرده است اما این موضوع گمان می رود که سرانجام اعلام شود.
سال پیش آن ها به دنبال یک تهیه کننده برای ساخت یک "AAA Project" برای 360 بودند.
بعد از آن اعلام کردند که آنها به دنبال یک برنامه نویس همراه با تجربه ی کار با Kinect برای موتور Alane Wake هستند.
ماه پیش،مجله ی OXM US اشاره و پیشنهاد کرد که ساخت دنباله ی Alan Wake می تواند عالی باشد. 
قبلا Remedy گفته بود که داستان Alane Wake به طور کامل نوشته شده است و می داند که داستان را می خواهد به کجا پیش ببرد.
شماره اول بازی May پیش برای XBOX 360 عرضه شد.





نوع مطلب : اخبار بازی ها، 
برچسب ها : Alan Wake 2،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

نام بازی : Star Wars : The Old Republic
سازنده : LucasArts 
ناشر : BioWare/EA 
سبک : MMO/RPG 
پلتفرم : PC
تاریخ انتشار : Spring 2011


شکست بزرگ یا پیروزی کوچک
اینده بازی:

همیشه اسم جنگ ستارگان برای دوستدارنش اشناست با گیم پلی و داستانهای فوق العاده خود، اما این بار این بازی در سبک نقش افرینی انلاین است ، چطور میشود باور کرد ان هم این بازی بزرگ به این سمت پیش برود پس از شکست تجاری نسبی جنگ ستارگان نیروی رها شده 2 این بار کمپانی 
لوکاس ارتز دست به دامان کمپانی بزرگ الکترونیک ارتز گیم شده است 
و بایوار شده است البته فراموش نشود که این کمپانی در سبک نقش افرینی احترام مخصوص خود را دارد.
مسئولین کمپانی سهامی الکترونیک ارتز میگویند که این بازی 300 $ میلیون دلار برای هزینه شده است، انان گفته اند که تضمینی وجود ندارد که این بازی در بازار شکست نخورد و فروش خوبی نکند به خاطر این هم شاید استدیو لوکاس اترز سازنده این بازی برای انتشار ان و برای پنهان شدن شکست این بازی کار انتشار ان را به 2 کمپانی بزرگ سپرده است.
بایوارسازنده و ناشر بزرگ بازیهای سبک نقش افرینی هم هیچ چیز بازی را با وجود این هزینه هنگفت این بازی تضمین نمیکند نه موفقیت را نه شکست را ایا با وجود این سبک و کشیده شدن پای بازی انلاین این بازی نزد طرفداران موفق میشود؟ جواب را باید بعد از انتشار بازی دریافت.

شاید بتوان گفت که تقریبا تبلیغاتی برای این بازی انچنان نشده است اما سبک داستان سرایی و کیفیت این کمپانیهای بزرگ را نمیتوان دست کم گرف

برای جمهوری و ازادی یا برای امپراتوری و کهکشان
داستان:

داستان برمیگردد به درگیری بین نیروهای بدی و خوبی یعنی نیروهای ضلع تاریکی لردهای سیت و نیروهای ضلع روشنایی شوالیهای جدای و جمهوری قدیم 
شورش شورشیان و طرفداران جمهوری قدیم امپراتوری را به وحشت انداخته انان با تدابیر شدید امنیتی باعث شده تا عرصه برای مخالفان امپراتوری تنگ شود ولی این تازه اول کار است نیروهای جدای کار کشته اند و اماده نبرد سرتاسر کهکشان پر از نیروهای کلون یا شبیه سازی شده و لردهای وابسته به امپراتوری است که همه تحت فرمان لرد دارث ویدر هستند و میشود گفت شاید او در این بازی حضور داشته باشد.

گرافیک که نگو عالی است فقط یک کم طبق تریلرها انیمیشنی است ولی با ظرافت خاصی کار شده است ، نور لیزرها گرافیک خاک و گیاهان سیارها و کیفیت بافتها هم خوب بنظر میرسد حتی وقتی در سفینه در حال جنگ هستید میتوانید فضای مهیج را با گرافیک خوب طراحی شده بازی ببینید .
حتی طراحی عالی نقشها نشان از گرافیک و جزئیاتی زیبا و خوب میدهد .

دوستان بجنگید" نیرو با شما باشد"
گیم پلی:

برخی بیگانگان در زبان خود را با زیرنویس صحبت می کنند، دشمنان شما دارای استاندارهای سختی و درجه هستند و بدین تریب این باعث میشود شما به ارامی بازی را یاد بگیرید و با ریتم مخصوص ان به جلو بروید.
گفتگو عضو جدا نشدنی بازی است طوری که تاثیر زیادی در جریان بازی دارد و باید مواظب عواقب و نتایج انتخاب هر گزینه ای باشید.
بعضی از ماموریتها که در فیلم هم بودند در این قسمت مبارزه در انجا چندان جالب نیست ،شما اول به عنوان یک تازه کار بازی را شروع میکنید و اموزشهایی کاملی در رابطه با مبارزه و هدایت کشتیهای فضایی و سفینها میاموزید ،و به کشف اسرار تاریخ کهن جدای میپردازید و با رسیدن به سطح یا لول 10به اوج قدرت خوبی میرسید.
موشهای صحرایی وگرازهای بیمار هم به عنوان دشمن در بازی حضور دارند ، هوش مصنوعی بازی ساده است مانند حیوانات و شکارچیان ، اما بایوار میگوید انان در قسمت افلاین بازی به بازیکن جهت پیشرفتش در بازی کمک نمیکنند.
مهارتهای هر گروه و نیرویی در بازی رضایت بخش است ، انان با تمرکز اشیا در به حرکت در می اورند و به حرکت در اوردن ان در هوا و پرتاب ان به سوی دشمن . دشمنان متعددی در بازی وجود دارد ولی هنوز منتظر سور پرایز بایوار هستیم در اوایل کار سازندگان افراطی عمل میکردند اما بسیاری از کار تنظیم به وضوح انجام شده است .
ماموریتها کاملا به همدیگر مربوط میشوند و به هم نزدیک هستند ، ولی بعضی موقعها مجبور به سفر به سیارات دیگر با سفینه میشود که این بدون مبارزه در فضا کاملا کسل کننده است ، ماموریتها گاه ساده هستند و شخصیتهای هم زود از یاد میروند و انها در این سطح برای یک داستان جالب نیست ؛ شما میتوانید به عنوان محافظ برای سفیر جمهوری خواه در خدمت باشید ، انتخاب هر گروه به شما بستگی دارد ، 5 یا 4 مرجله را خودتان تکی سفر میکنید و ماوریتها را به پایان میرساند
بایوار جدیدا دارد با جاه طلبی بازی میسازد و اگر این بازی یک بازی متفاوت نباشد عاقبتی همچون " عصر اژدهای 2 " منتظر ان است.

ممنون از مهدی دوست خوبم

 





نوع مطلب : پیشنمای بازی ها، 
برچسب ها : : Star Wars : The Old Republic، بازی: Star Wars : The Old Republic، پیشنمای: Star Wars : The Old Republic،
لینک های مرتبط :
شنبه 24 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

شایعه- Heavenly Sword 2 در دست ساخت است

باز هم شایعه ای دیگر: یک مجله ی انگلیسی مدعی است که Heavenly Sword 2 در دست ساخت است.

با توجه به مطالب سایت PlayGamer، داستان این بازی 10 سال پس از نسخه ی اول اتفاق می افتد و به صورت Open-World / Sandbox خواهد بود. در این بازی می توان مراحل را در محیط های تعاملی ای دوباره بازی کرد. همچنین شما می توانید با رعایت انضباط های هنر رزمی بازی و به حد اعلا رساندن آنها، به شمشیر معروف و قدرتمند بازی دست پیدا کنید.
این مجله بیان می کند: در ابتدا، بازیبازان با نبرد ساده ی Hand-to-Hand کار را آغاز کرده و سپس به مرور وارد آموزش های نبردهای شدید فیزیکی می شوند تا در ادامه بتوانند به خوبی بازی را اداره کنند. گفته شده که در E3 اطلاعات بیشتری از بازی فاش خواهد شد.




نوع مطلب : اخبار بازی ها، 
برچسب ها : شایعه- Heavenly Sword 2 در دست ساخت است،
لینک های مرتبط :
شنبه 24 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

چند روز قبل جزئیات زیادی از بخش چند نفره (Multiplayer) بازی AC: Revelations در مصاحبه یکی از سازندگان بازی فاش شد. این اطلاعات را سایت Attack of the Fanboy منتشر کرده و تنها اطلاعاتی است که از بخش چندنفره Revelations فعلا تایید شده است.

نقشه بخش چند نفره Revelations مرکز شهر قستنطنیه خواهد بود.

Abstergo نقش مهمی در روند بخش چندنفره دارند.

بازی کننده می تواند نقش یک مامور Abstergo را بر عهده بگیرد و مقام خود را ارتقا دهد

4گزینه‌های جدیدی برای شخصی سازی شخصیت در Revelations موجود خواهند بود.
۵٫ سیستم تجربه تغییراتی خواهد کرد که هنوز چیزی مشخص نیست.

 

بخش چند نفره Assassin’s Creed: Revelations





نوع مطلب : اخبار بازی ها، 
برچسب ها : بخش چند نفره Assassin’s Creed: Revelations،
لینک های مرتبط :
شنبه 24 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

بر اساس یک منبع معتبر BF3 هم زمان با عنوان cod در طی چند روز عرضه خواهند شد . همچنین میگوید EA دوست ندارد تا 
BF3 بعد مدتی از انتشار cod منتشر شود و در تلاش است تا بازی خود را با این عنوان منتشر کند و به زودی ما شاهد 
برخورد این 2 عنوان هستیم . EA با این حرکت تهاجمی خود سعی دارد با cod رقایبت کند و این عنوان را تحت فشار و سپس 
به زیر بکشد و به نظر میرسد کاملا اماده این کار شده است همچنین Activision نیز تصمیم دارد Modern Warfare 3 
را در مقیاسی بزرگتر و حماسی تر و محیط برگی با تخریب پذیری بیشتر بسازد . در اینده شاهد رقابت بیشتری از این 
2
شرکت خواهیم بود 

 

انتشار BF3 همراه با عنوان یزرگ COD





نوع مطلب : اخبار بازی ها، 
برچسب ها : انتشار BF3 همراه با عنوان یزرگ COD،
لینک های مرتبط :
شنبه 24 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

The Witcher 2: Assassins of King



The Witcher 2
از CD Projekt RED's ادامه ای از نسخه قبلی بازی است که در سال 2007 بر روی کار امد. شروع کار ما در بازی با کاراکتر اصلی بازی Geralt of Rivia است،مشخصه او قدرتهای مخصوص و چشمانی دیوانه کنند و موهای سفید است. مانند تمام بازهای مدرن role-playing games یا همان RPG، و هر تصمیمی که شما در بازی بگیرید بر کل حوداث داستان تاثیر گذار خواهد بود

این بازی چه چیزهای جدیدی برای ما دارد؟

اولین قدمی که CD Projekt RED برداشته است ساخت یک موتور اختصاصی برای بازی بوده. بدین معنی که انها دیگر از خصوصیات موتوری که BioWare در بازی اصلی خود برای Neverwinter Nights استفاده کرده بود استفاده نخواهند کرد که این عمل باعث میشه The Witcher 2 خیلی زیبا تر و با کیفیت تر نسبت به سری اول خود دیده شود.

ایا همش همین بود؟

نه همش همین نبود. در بازی جدید ما سیستم های مبارزاتی جدید داریم. نبردها در بازی The Witcher 2 خیلی اکشن تر به نظر می ایند تا نسخه اول بازی. شما می توانید از قابلیت های جادوی در شمشیر خود استفاده کنید و با ان دشمنان را منفجر کنید، و دیگر از اون کلیک تایمهای نا استادانه برای تکنیک های شمشیر زنی استفاده نخواهد شد. و در کل باید بگم نبردها بسیار نرم و روان شده اند.

ایا بازهم می توانیم در بازی dice بازی کنیم؟

بله شما می توانید بازهم dice بازی کنید در میکده ها، و خود را مست کنید، و یا به مبارزه و مشت زنی بپردازید و پولی به جیب بزنید. و کلی کارهای دیگر که به بازی جدید اضافه شده است.

چقدر داستان قابلیت انعطاف پذیری دارد در مقابل رفتارهای ما در بازی؟

تا حدودی برای مثال وقتی شما وارد سیاه چالی می شوید می توانید انتخاب کنید که ایا به صورت مخفیانه دشمنان را از سر راه بردارید و یا به قلب دشمن بزنید و همه را خبر دار کنید، در کل هر یک از این رفتارها و هر رفتار دیگری از شما در بازی نتجیه ای متفاوت را در بر دارد. اگر خیلی حرفه ای عمل کنید حتی ممکن است با بزرگ انها هم برخوردی نداشته باشید و به راحتی به راه خود در شهر ادامه دهید.

من یک RPG باز اماتور هستم و دوست دارم هر چیز را به سلیقه خود تغییر دهم . ایا این کار را در بازی The Witcher 2 می توانم انجام دهم؟

به طور قطعی. Geralt در کل برای تغییرات مهم و ضروری اماده شده است، مثلا افزایش در ریشه ها و کلاس های مهارتیش و سلاح هایش. شما می توانید لباس او و زرهای او را تعویض کنید و انها را ارتقاء دهید. خصوصیات استاندارد RPG بازی بسیار ارتقاء پیدا کرده و دیگر مانند نسخه اول بازی خشک و بی روح به نظر نمی رسد.

ایا ما یک بازی طولانی را در پیش روی داریم؟

همان طوری که گفته شده،بله، به نظر می رسد برای اینکه بتوانیم بازی را تا اخر به پایان برسانیم نیاز به 20 ساعت وقت برای تکمیل ان داشته باشیم.

ایا این بازی فقط اختصاص به PC دارد و یا برای کنسولها نیز عرضه خواهد شد؟

فعلا که بازی The Witcher 2 برای PC بر روی کار خواهد امد. اما CD Projekt RED در خیلی از جاها توضیح داده بود که قرار است این بازی برای کنسولها نیز عرضه شود. که ممکن است در ماه می برای کنسولها عرضه شود.

انچه که باید در مورد بازی The Witcher 2 بدانید





نوع مطلب : پیشنمای بازی ها، 
برچسب ها : The Witcher 2: Assassins of King،
لینک های مرتبط :

 

 

Carradine و Marsha Thomason که در سریال Lost.بازیگرانی که در ساخت داشتند علاوه بر performance capture در voice acting به طور همزمان فعالیت داشتند.
Keith Carradine در نقش Black Dexter دشمن اصلی 47 در این قسمت ایفای نقش میکند.همچنین Marsha Thomason در نقش Diana Burnwood صدا پیشگی و ایفای نقش میکند که نزدیک ترین فرد به 47 و هدایت گر او در ماموریتهایش و مورد اعتماد 47 است.
تمام عملیات performance capture در Giant Studios یعنی جایی که James Cameron برای performance capture فیلمش یعنی Avatar استفاده کرد.Io Interactive (سازنده ی بازی) بیان کرد که برای برداشتهایی پیچیده ما از 7 نفر برای برداشتها استفاده میکردیم !!!!
Tore Blystad (کارگردان بازی) گفت ما بیشتر در این زمینه تمرکزمان روی Dramatic بودن حرکات بوده تا داستان کاملا ملموس و قابل گستراندن باشد.بازی بیشتر بر روی احساسی بودن حرکات و صحنه های بازی تاکید داشته و به همین خاط است که تعدادی بازیگر هالیوودی با استعداد را استخدام کرده.
IO Interactive در این بازی میگوید :
"ما بازیگرانی از قبیل Marsha و Keith را بکار گرفتیم که با ایفای نقش ,همچنین صدا و تصویر چهره همزمان با ایفای نقش به طرز شبیه ساز شده ثبت میشد ."
Blystad میگوید :
" performance capture که ما بکار گرفتیم اجرای یک تئاتر بوده و نقشها حتی طبیعی تر از نقش در یک فیلم در آمده.ما این بار بازی را بسیار تکنیکی و جدی و تاریکتر از قسمت های قبلی طراحی کردیم,چه از نظر داستان و چه از نظر موارد بصری.خوشبختانه هم قسمت دوم فیلم hitman و هم قسمت 5 بازی هر دو در یک جهت پیش میروند و یکخط را بیان میکنند."

"
Carradine گفت :
"کارکاکتری که من در بازی ایفا میکردم به همان ابعاد بود که برای کارکترها در نظر گرفته شده بود."
داستان هم بر این اساس است که 47 توسط کسانی که به آنها اعتماد داشته در یک توطئه ی سیاه قرار داده میشود و برای نجات جانش باید مبارزه کند.(تا قبل از e3 همین قدر اطلاعات داده شده)

Blystad اضافه میکند :
"این بار ما تعداد زیادی کاراکتر نسبت به سری های قبلی در داستان گنجاندیم که هر کدام نقشی مهم در داستان را ایفا میکنند,پس استفاده از بازیگران هالیوود برای ما بسیار مهم بود.پس برای بازیکنان بسیار مهم بود تا بتوانند با این کاراکتر ها ارتباط داشته باشند.داستان درام که برای بازی در نظر گرفته شده باعث میشود که یک لایه ی سینماتیک در بازی باشد و حتی در گیم پلی نیز تاثیر گذار باشد,مثلا ممکن است 47 را به یک ماموریت در آمریکا فرستاده (مراحلی از بازی در آمریکا اتفاق می افتد) که در شیکاگو ماموریتی صورت بگیرد."

Adrian Askarieh (تولید کننده ی قسمت دوم فیلم)
"ما Hitman Absolution و رفتار کاراکترها را دیدیم و این به ما یک امتیاز مثبت میدهد تا قسمت دوم فیلم را برای سال آینده آماده سازیم."
Adrian Askarieh به همراه Chuck Gordon و کمپانی Fox International در حال تولید قسمت دوم فیلم Hitman هستند و Daniel Casey هم آخرین ویرایش از فیلمنامه را نوشته.
قسمت دوم فیلم به هیچ وجه حال و هوای بازی و جزئیات داستانی مهم بازی را فاش نخواهد کرد.

با این حساب Gamerها در سال 2012 یک تجربه ی عالی از قسمت 5 بازی هیتمن را خواهند دید و بازی خواهند کرد.





نوع مطلب : اخبار بازی ها، 
برچسب ها : Hitman Absolution و استفاده از تکنولوژی فیلم آواتار و بازیگران هالیوودی،
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 :: نویسنده : Reza Mirzaei

همانطور که پیش از این هم مشخص شده بود اکثر بازی در قسطنطنیه ( ترکیه امروزی ) جریان دارد . شهر به چهار بخش مختلف تقسیم شده : کنستانتین - بخش امپراطوری - Beyazid و Galata

اتزیو در این بازی بیش از 50 سال سن دارد و مجهز به وسیله جدیدی به نام hookblade است که بوسیله آن می تواند فواصل طولانی رو به سرعت طی کرده و دشمنان رو به سمت خودش بکشد تا Combo ویژه ای رو آن ها انجام دهد ! . Hookblade سرعت بازی رو 30 % بیش از پیش کرده است .

قهرمان میانسال ما می تواند از 300 نوع بمب مختلف استفاده کند .

قدرت دید عقاب ( Eagle Vision ) به حس عقاب ( Eagle Sense ) تغییر پیدا کرده است . Alex Amancio از یوبی سافت در این مورد گفت : " با استفاده از ES شما می تونید تخمین بزنید که اون ( سرباز ) کجا میره ، ازش جلو بیفتید ، تله یا بمبی کار بگذارید و برای اون کمین کنید . "

Borgia Towers به Assassin’s Dens ( مخفی گاه اساسینز ) تغییر پیدا کرده اند . در این شماره باید سناریوهای مختلفی را برای از بین بردن تمپلرها به انجام برسانید . وقتی یک Assassin’s Den ساخته شد شما می توانید ساختمان آن را ارتقاء و در باقی مناطق گسترش دهید و حتی برای رفت و آمد Zipline هایی بین آن ها قرار دهید و از دست گاردها فرار کنید . در هنگامی که این مخفی گاه ها مورد حمله قرار می گیرند در صورتی که خودتان نزدیک محل آن ها نباشید ، می توانید سربازانی را به این لوکیشن ها بفرستید تا تهدید را خنثی کنند .

سقف Leveling بازی از 10 لول به 15 لول افزایش پیدا کرده است . ماموریت های جانبی بازی جای خودشان را به رخدادهای تصادفی داده اند . برای مثال وقتی در حال گذشتن از منطقه ای هستید مغازه داری را می بینید که ازش دزدی شده ، حالا شما می توانید به دنبال دزد رفته یا به راه خود ادامه دهید .

دزدموند Safe Mode ای را در آنیموس پیدا کرده که Black Room نام دارد . در این بخش شما میتوانید به خاطرات فراموش شده دزدموند دسترسی داشته باشید . دزموند تلاش داره لایه های متلاشی شده ضمیر ناخودآگاهش رو دوباره کنار هم قرار بده .

سازنده ها در این بازی از سیستم موشن کپچر جدیدی برای چهره کاراکترها استفاده کرده اند که Mocam نام دارد. Game Informer این سیستم رو با سیستم ضبط حالات صورت ِ L.A Noire مقایسه کرده .

بخش مولتی پلیر به بازی بازگشته و این بار تمرکز بیشتری بر روی خط داستانی دارد . شما می توانید ظاهر کاراکتر و سلاح های اون رو هم شخصی سازی کنید و Guild های جدیدی را بسازید .



بازی ، آبان ماه برای X360 - PS3 و PC عرضه می شود 

 






نوع مطلب : اخبار بازی ها، 
برچسب ها : AssassinsCreedRevelations، بازیAssassins Creed Revelations،
لینک های مرتبط :


( کل صفحات : 3 )    1   2   3   
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :